hejhej

Åkte till Sickelsta igår och hjälpte Astrid o Regina på julshowen, efter följde jag med Regina hem, kom knappt hem med hästen, halt osv.. När vi kommit hem och lämnat Ariel i stallet gick vi in och la oss och dega i sofforna, kollade på pirates of caribien, sen gick vi och la oss, skönt. Vaknade typ halv nio låg o drog mig, sen typ 9 fick jag täckning så smsa innan jag gick upp käka lite o sen drog ut till stallet, fotade Athena och Ramona lite först, sen tog jag med Ramona in i stallet och red ut på henne, hon va GRYM idag, hittade på en egen liten väg, sen red vi en bit på vägen igen. När jag lämna henne i hagen tog jag med Athena in, sen fixade jag i ordning henne och red ut på henne, hon va pigg och glad, också gryyym. ♥
När jag hade ridit henne så fixade jag lite hösäckar sen ringde Ida och sa att dom va påväg att hämta mig så då gick jag in och packade ihop mina grejer o satte mig vid tvn medans jag vntade. Sen drog vi till multna o fikade oså, sen bar det hem, oså hämta vi pizza på vägen.
Å snart är det jullov! :D

bilderna från idag får ni en annan dag, har dom på min dator och den har jag inte internet på..

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0