love ♥

Dagen har varit najs, chill typ va bara med ca 30min på musiken, drog på ett möte i över en timma, kom tbx lite tidigare p.g.a privata skjäl, Så gjorde prov på typ 2min sen läste jag i 30min, sen sluta svenskan och Alva o jag drog till maten. Va inge hungrig så åt typ ingenting, sen kom Andreas och satt me oss, drog till ica och köpte tuggummi sen, sen smsa tobbe och fråga om vi kunde köpa cola till honom, men hade inga pengar kvar så fick av honom så då gick vi dit igen, sen chillade vi utanför hemkunskapen med Oskar, Danne och nån jag inte vet vad han heter... hehe.. Sen börja matten hade det o senvare idrott, fick sluta matten tio min tidigare så vi skulle hinna byta om. På idrotten körde vi massa konstiga boll lekar. Sen sluta vi 14.05, så då gick vi ner till busstorget och satt o snacka med Tobbe, sen skulle han med bussen men vi lyckades få honom att stanna en timma med oss. Så tobbe tog mina skor, min jacka och min mössa och jag hans skor.. En gick vi upp till Norrgården och satt där, sen kom Oskar då satt vi dör och chillade, efter en liten stund kom Benji, Danne, Andreas och Anna också så  dom chilla med oss. Sen gick vi ner till klassrummet o sa hejdå till Oskar o Tobbe oså, sen drog vi till bussen och åkte hem.
pussheyy♥

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0