då har jag äntligen bestämt mig.

Nu ska jag berätta hur jag tänker med Ramona och mig.

Jag är för lång för Ramona, det vet jag, jag känner mig jättestor på henne och jag ser lång ut på henne. MEn hon orkar mig och det är huvudsaken. Hon börjar bli gammal hon lir 15år vid årsskiftet.

Vårt mål med tävlingar, osv. Är att iaf starta en LD, och helst komma runt felfritt. (hoppning)
Jag vill inte satsa mer på henne, jag vet att hon klarar mer än så, men jag vill hellre att hon håller sig fräch länge.

Sen vet jag inte hur länge jag har kvar henne, så jag vill inte sätta för höga mål.

Vi kommer alltså inte vara med och kvala till fjord-sm. Tyvärr, men det hade varit kul.
Dock vet man ju inte vad framtiden säger.

Men 80cm räcker gott och väl, det är inte så lågt det, höjden spelar ju ändå ingen roll? that's it.


Har tänkt länge på det här, och äntligen bestämt mig.





Kommentarer
Postat av: Jenna

Så lång ser du inte ut :)

Hur högt är fjord SM?

2011-11-17 @ 01:55:28
URL: http://arcticphoto.blog.com
Postat av: Lillan

15 årär ingen ålder! Varken på en fjordhäst eller ett halvblod! De flesta halvblod gör sina absolut bästa starter i den åldern.

Och jag tycker inte alls att du är särskilt lång på henne. Sandra som tävlat Jum-Jum åt mig är nog i din längd, och visst, på Jum-Jum sticker hennes ben ner lite grann under hans mage, men det är aldrig någon som sagt nnåt när hon tävlat honom.

2011-11-17 @ 05:53:39
Postat av: majja

Du ser verkligen inte lång ut på henne, hon sväljer ryttare så du ser alldeles lagom ut :)

2011-11-17 @ 11:20:48
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: amanda:)

ja tycker de är riktigt bra mål med henne:)

2011-11-17 @ 16:22:01
URL: http://knashestarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0