Dagen

Började med att vakna runt nio, snacka lite me Anton o sen drog jag ut till stallet och mockade och fixade hö. Sen hämtade jag in Athena och red ut på henne, skrittade mestadels och tog lite trav. Sen när jag ridit henne tog jag in Ramona och fixade henne sen drog jag ut på en långtur med henne och träffade Anton! Tränade skänkelvikningar på Ramona i trav, gjorde en i galopp också! haha.. Sen så körde jag lite distanser på Ramona. När jag kom hem igen tog jag in Ariel och red henne, det gick jättebra som vanligt med henne! Sen när jag kom tillbaka la jag i foder i krubborna och fixa vatten till hästarna sen gick jag in och packade ihop mina saker o sen kom farmor och hämtade mig.. :(

Sen på hemvägen stanna vi och köpte pizza o sen lite annat skit. Sen har jag mest chillat vid datorn och snackat med gött föööölk.

Är lagom trött nu efter ca 6 timmar i stallet.. och ha jobbat HELA tiden.



Athena på bild!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0