Gårdagen

Gick upp o böt om, sen kom Linda och frågade om jag ville följa med och gå ut och gå med Bingo, och det ville jag så då gick vi en runda på kanske 30min, sen gick vi upp till stallet och mockade. Sen skjutsade hon mig till mormor och morfar, då när jag kom kollade vi för st på valparna sen satte jag på tvn för mormor skulle upp i skogen och lägga spår, sen  gick jag upp till datorn och satt där, när mormor kom fotade vi valparna, och sedan gick vi till datorn och la in dom, tunt 7 kom mamma sen va vi där till bonde söker fru slutade.. ;)

När vi kom hem tog vi in hästarna och mamma åkte till koski en sväng. :)


Kommentarer
Postat av: elinne :D <3

2011-11-24 @ 12:31:06
Postat av: elinne !!<3

hihi :D skickade lite tidigt nyss..



hehe..

SÖTNOS :*

2011-11-24 @ 12:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0