har jag sagt att vi är normala?

Isabella Josefin Blomberg ♥: katter och kisspölar är fan lika ibland...
Emelie Persson: dom luktar likadant
Isabella Josefin Blomberg ♥: ja, fast katter är håriga
Emelie Persson: jätte ofta faktiskt
Isabella Josefin Blomberg ♥: man får ju hår i näsan
Emelie Persson: men dom kanske kissar hår ?
Isabella Josefin Blomberg ♥: ja.. men då får man väl kiss i näsan?
Emelie Persson: men man behöver ju inte lukta på det
Isabella Josefin Blomberg ♥: men jag gör ju inte de gosasr ju bara och pussar
Emelie Persson: raka katt fan då
Isabella Josefin Blomberg ♥: men jag har ingen? men jag vill raka en katt, fan vad sexigt med en nakenkatt..
Emelie Persson: annars köper du en naken katt bara
Isabella Josefin Blomberg ♥: men det kostar penger, kan ju lika gärna ta en av stallkatterna och raka
Emelie Persson: men då växer ju håret ut igen
Isabella Josefin Blomberg ♥: jaaa, men jag ska ju bara prova och se om dom ser mindre ut som en kisspöl då
Emelie Persson: man kan alltid testa men limma dit det igen om det blir för fult
Isabella Josefin Blomberg ♥: ja, med karlssons klister, sen kan jag ju ta några påskfjädrar om jag råkar slarva bort lite hår
Emelie Persson: eh skit samma ge håret till skaterna och sen sätter du bara dit påskfjädrar
Isabella Josefin Blomberg ♥: ja, dom är sakert varmare, då slipper katten frysa
Emelie Persson: ja jävla kattjävel limma dit ett helt täcke ist
Isabella Josefin Blomberg ♥: ska fan göra det
Emelie Persson: gört sen så fotar du och lägger ut på internet
Isabella Josefin Blomberg ♥: ja lägger upp på fajsenboken och taggar dig
Emelie Persson: men jag är fan ingen naken katt med ett fast limmat täcke på mig
Isabella Josefin Blomberg ♥: men jag kan klippa dit en bild på ett äpple och tagga dig på de
Emelie Persson: gör det det blir jätte bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0