min dag

Skolan va ju sådär, va ganska tjurig idag.. men efter första lektionen gick Alva o jag till kafeterien o där va Anton så sa hej t honom sen satte ja o alva oss i soffan o då kom Ewe och Miccah och gjorde oss sällskap, sen fick jag tuggummi, fast ah, jag fick ju bara ett.... typ.. resten tog ju Alva, Ewe och Miccah.. Sen fick jag en kexchoklad av bästa Anton när han gick faaast Andreas tog den först.. Sen fick jag den till slut också med lite hjälp utav Ewe.
Sen på spanskan så skulle vi kolla på nån film så då satt jag och Ewe och mös litegrann. hihihihi. Sen vare typ chill hela dagen, haha på engelskan la jag min mobil på den där grejen man hänger upp stolen på sen hitta jag den inte så jag fick världens panik och trodde Oskar hade tagit den... fail på mig... Sen på lunchen så satt vi med Anton, Martin och nån mer unge på en bänk uppe i norrgårn och chilla.. sen typ hade vi de bara chill resten av dan..

bild från idag på tekniken

pusshej:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0