Gästbloggning

Tjatja Alva här!
Josse fråga om jag ville gäst blogga och det kan man ju inte säga nej till.
Jo i allafall vill jag att ni ska veta att Josse är en riktigt bra vän.
Har kännt henne ett bra tag nu, och hon är en av dom som vet allt om mig. Jag älskar henne.
Hon är en vän att lita på även fast vi ibland blir lite små irriterade på varandra så glömmer vi det ganska snabbt.
det är även hon som lyser upp min dag i skolan, då har vi riktigt kul.och vi har en massa otroliga, roliga, galna minnen tsm. skiit många verkligen!
 Hon finns alltid där, hon är helt underbar.
men nu ska jag dra och käka lite pizza, mummsigt. titta gärna in på min blogg ---> http://alvaengstedt.blogg.se/
Hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0