Grym dag.

Började dagen med att snacka med bästa gabbe på Skype. Sen drog jag till Örebro och marieberg shoppade lite. Blev två par skor, en luvtröja, en stickad tröja, tre iphoneskal och två par strumpbyxor. Sen på vägen hem släppte pappa av mig hos Emelie och vi gick till hennes pappa och hämtade smink och nått mer. Sen gick vi och mötte upp bästa gabbe och Alex. Sen har vi flummat runt i Kumla och skaffa roliga bra minnen. Sen missa dom tåget hem, så dom va kvar två timmar till då hade vi flumm hos Emelie och chilla. Sen drog dom och jag följde med dom till bussen. Sen gick jag till Emelie igen och sen har vi chillat runt massa. Nu ska vi fortsätta kolla på film.
Puss på dagen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0