hhihihi

Grymt kul idag också, feeest med alva, mickis, danne viktor, vigge och nåra fler på rasterna ju, kladdkaka och cola!♥
Sen har vi chilla massa och bara muppat runt som vanligt, mellan biologin och svenskan va jag med andré och linus. ♥ Sen på svenskan skulle jag och linus göra nått typ "prov" så vi gick till ett grupprum, sen när vi är klara och går ut därifrån äre nån som frågar om vi har bråkat, jag bah wtf.. HAHAH
Sen gick jag till en grej så slutade lite tidigare, sen GICK jag hem i spöregn.. Sen hemma har jag snackat med gött fölk på skype så som, anton, nicke, andreas, tobbe, danne, alva och gabbe ♥♥

Även bakat kladdkaka tills imorn :D


snebild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0