mys

Igår efter skolan va jag med emelie och filip vi cyklade/gick en bit sen satt vi vid badbrottet och snacka sen va vi tvungna o dra t kumla igen, då lämna vi av filip hos honom sen gick vi till emelie på vägen till henne köpte vi chips o dricka, sen hos henne hade vi "filmkväll" och satt uppe till 3-4 innan vi somnade i soffan, sen vaknade jag halv nio i morse och låg och smsa och så en stund innan emelie vakna då satte vi på en till film, sen kolla vi på den till tolv typ då cyklade jag o emelie t kumlaby där jag lämnade av henne för hon skulle köpa nått och jag fortsatte hem, och blev nästan påkörd :s
Sen hemma har jag mest chillat, snacka med elin och alva på msn och smsa med massa gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0