skolan today

jättekul vare idag.
första lektionen var musik då sjöng vi och sen efter fick jag o linus spela gitarr för läraren för att vi va sjuka sist, och vi va tvunga att få betyget skrivet...
Sen språk och det va kul ju, satt mest och snacka med kenny och nån vad han nu heter..
Sen hade vi fucking cp lång svenska. Efter svenska gick jag och Alva till lunchen för en gångs skull sen gick vi runt och muppa med massa ungar, hahaha..
Sen hade vi typ matte då satt jag och alva ute och jobba då kom bästa Anton, och hans polare och vi bad dom om hjälp. hehe
Sen när dom skulle gå ropa jag efter dom "Ni vet att vi bara spelade dumma vaaa?" då säger alva brevid mig "men asså.. det gjorde ju inte jag?"... haha smart kompis :*
Sen vare idrott och vi va inte med så vi fick gå ut och gå, och då smet vi in på ica och köpte godis, sen mötte vi danne, jonte och robin på vägen tbx så då fick dom smakaa. Sen gick vi tillbaka till idrotten coh kollade på medans alla andra spelade basket, och jag smsade med bästa brorsan.
Sen vare elevens val, då satt jag och alva med jakob, tobbe och robin, vet inte om det va nån mer men tror inte de. xD
Sen efter filmen hämtade jag och alva våra väskor och gick upp mot bussen fast på vägen träffa vi ju, danne, wille, vigge och annat fölk, då fick dom godis och danne fick typ alla, haha.
Sen gick vi till bussen och åkte hem, och i bussen så typ ah satt jag och Alva och garvade men ingen visste åt vad.. x)


hemma outfit/stall outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0