todayyyyy♥

dagen har varit rolig som vanligt ;)

Språket va väl kul, spela nått jävla spel och linus tog min mobil hela jävla tiden..... Sen hade vi en kort håltimma så då gick jag och Alva upp till bästabror♥ Sen hade han typ lektion så då gick alva o jag ner till klassrummet och jag plugga lite till på svenskaprovet eftersom jag skulle göra klart det idag, och det gick bra tror jag iaf :$
Sen vare kemi, och vi hade visst läxprov, som inte jag visste om BRAIGT asså. Sen vare lunch då gick alva o jag till ica sen när vi stod i kassorna såg vi bästabror, så då vänta vi först en stund fast det gick segt, så vi gick till nordiska och köpte en dricka så länge sen när vi går ut därifrån så smsar ante att jag ska komma så då väntar jag på dom utanför ica, sen så går alva med jakob o dom där, så jag går med anton, sen drar jag till mellangårn och där kommer filip o går till mig sen träffar jag micciz och ewe, så då krama vi lite, sen gick jag ut och kolla runt bland ungar, och gick med andre, linus och ragge t klassrummet, sen chill SO som vi kolla på film på så jag satt med andré, sen chilla jag lite på dom 2 kortislektionerna. Sen vare matte då satt jag ute med Alva, linnea och ulirka, sen messa jag anton och sa att han skulle komma så då kom han, och andreas. sen snacka vi lite och jobba liiiiite. Sen sluta vi och jag gick hem snacka med michaela, o hampus, sen ringde bästasötacoolasnällarolia brodern anton så då snacka jag med han och efter ett tag kom nisse, danne med så då snacka jag med dom ungarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0