puss

 

Dagen har varit najs, typ på matten trodde jag fan att jag skulle få max 20p sen får man ju 30p (av 40p).

Tekniken va typ asflumm, sen fick vi rast i typ 5-10min på den och då drog jag och alva å skulle ge anton godis men han hade lektion o de va låst t hans klassrum så då drog vi i handtaget sen fick alva panik så vi kuta ut elller ah mot utgången för alva sprang rakt in i väggen..

Sen efter skolan va Alva och jag med Danne och Isac en stund innan jag skulle till pappa.

Först gjorde vi nån grej sen har jag mest chillat och snacka lite med gabbe i chatten. ♥

 

pusshejdå, kanske bloggar mera sen.


Kommentarer
Postat av: A l v a E n g s t e d t

HAHAHAHAHHA bäst, har en bula..... HAHAHA

2011-10-15 @ 12:00:45
URL: http://alvaengstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0